Yandex.Metrica

Ti-ai impresionat vizitatorii? Ce modalitati ai sa atragi atentia asupra proprietatii tale?

Aboneaza-te la newsletterul Blitz Imobiliare si nu vei rata nici o stire Imobiliara Ma abonez

Daca ai avut valuri de vizitatori si nicio reactie din partea acestora, inseamna ca ai o problema: nu ai iesit cu nimic in evidenta! Concurenta pe piata este foarte dura, sunt multe oferte asemanatoare din punct de vedere al parametrilor, si tu nu ai reusit sa iesi din multime?

In mod sigur, cumparatorii vizioneaza mai multe locuinte inainte sa se decida sa faca o oferta. De asemenea, daca locuinta ta este printre ultimile, ai sansa sa fie tinuta minte, insa acest lucru tine doar de noroc. Poti la fel de bine sa joci la loto. Daca vrei sa impresionezi si sa faci din locuinta ta o oferta de neuitat, ai mai multe variante:

1. Pretul. Traim in perioada in care pretul si-a castigat primul loc in ceea ce priveste criteriile de calificare ale unei oferte in ochii cumparatorilor. Daca in trecut zona era cel mai important criteriu, astazi pretul conduce piata. Daca vrei sa impresionezi, cere un pret aproape de minimul pe categoria ta de oferte. Nu este tocmai cea mai buna varianta pentru tine, dar aceasta este realitatea.

2. Calitatea finisajelor. O locuinta finisata, mobilata, aerisita, curata, va ramane in mod cert in mintea cumparatorilor. De regula, aceste oferte sunt mai scumpe insa si acest lucru va cantari foarte mult. Noi va recomandam sa nu investiti foarte mult in finisaje daca doriti sa impresionati, pentru ca este foarte probabil sa nu va recuperati aceste investitii. E drept, locuinta voastra va fi in topul preferintelor, insa rationalul va comanda emotionalului pana la urma.

3. Elemente unice. O bucatarie bine echipata oferita bonus sau un dormitor cu un pat urias vor fi cu siguranta tinute minte de cumparatori. Nu va feriti sa folositi cuvinte tari : “bonus”, “reducere”, “inclus in pret” si va veti cuceri vizitatorii.

4. Calitatile personale. Un vanzator amabil, deschis, vesel, care inspira incredere, va reusi sa atraga atentia asupra sa. In acest caz oferta poate trece pe planul doi. Cumparatorii isi vor aduce aminte de “vanzatorul de treaba” si, doar cu ajutorul lui, de oferta. Noi va recomandam sa-ti intampini vizitatorii cu zambetul pe buze pentru ca vei avea numai de castigat!

Succes!

Echipa Blitz Imobiliare, Leonard M

Case de vanzare in Cluj-Napoca

Adauga un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Website Protected by Spam Master


Te-ar putea interesa si

Acum 7 ani 0 Comentarii

Salt de 9% pe piata imobiliara

Suntem informati ca piata imobiliara o duce mai bine decat credeam. Cei de la ANCPI ne informeaza ca in ultimele luni s-au inregistrat cu 17.000 mai multe contracte de vanzare-cumparare decat in ultima perioada a anului 2010, ceea ce inseamna ca dinamica tranzactionala a saltat cu nu mai putin de 9%, fapt deosebit de imbucurator in conditiile in care vocile[...]

Citeste mai mult
Acum 6 ani 0 Comentarii

Manualul vanzatorului. Etapa 5: Receptionarea ofertelor si negocierea

Gata cu joaca, incepe jocul! Strategii, arme, tehnici de lupta, toate pentru a castiga razboiul nervilor-negocierea! Ai nevoie de ajutor? Consilierul tau imobiliar iti este aliat indiferent daca te reprezinta exclusiv in cadrul tranzactiei sau daca reprezinta ambele parti. Esti tentat sa spui ca, fiind in situatia de a reprezenta ambele parti, consilierul imobiliar se afla intr-un conflict de interese.[...]

Citeste mai mult