Sondaj: Romanii care cumpara apartamente vor locuri de parcare si vecini decenti

Aboneaza-te la newsletterul Blitz Imobiliare si nu vei rata nici o stire Imobiliara Ma abonez

In ciuda faptului ca societatea moderna manifesta o puternica afinitate fata de cultura mall-ului, s-a dovedit in urma unui sondaj realizat de echipa Imobiliare.ro ca romanii care vor sa cumpere apartamente nu tin neaparat ca acestea sa fie amplasate in proximitatea unor mari spatii comerciale. Desi pare implauzibil, e cat se poate de adevarat: romanul nu considera prezenta unui mall in apropiere un criteriu esential in alegerea unui apartament.

In aceeasi ordine de idei, potentialii cumparatori trec razant peste detalii ca existenta mobilierului sau a unei masini de spalat si se concentreaza asupra vecinilor si a locurilor de parcare. Nu uita sa se intereseze de vechimea imobilului si considera ca izolarea termica este esentiala.

Cei de la Imobiliare.ro au mai stabilit in urma sondajului efectuat pe un esantion de peste 260 de persoane ca:

– aproximativ 70% dintre romani prefera sa cumpere un apartament decat sa-l inchirieze

19% ar putea plati un avans de 2000 de euro
17% ar putea plati un avans cuprins intre 2000 si 5000 de euro
13% detin un capital de peste 5000 de euro
51% dispuns de peste 10.000 de euro

In ceea ce priveste bugetul alocat achizitiei unei locuinte:

16% cauta locuinte mai ieftine de 35.000 de euro
18% dispun de sume cuprinse intr 35.000 si 50.000 de euro
21% dintre cei chestionati dispun de un buget cuprins intre 50.000 si 65.000 de euro
18% au un capital cuprins intre 65.000 si 80.000 de euro
16% sunt dispusi sa plateasa sume cuprinse intre 80.000 si 100.000 de euro
8% au un capital cuprins intre 100.000 si 150.000 de euro
si doar 3% sunt dispusi sa plateasca pentru o locuinta mai mult de 150.000 de euro

Echipa BLITZ Imobiliare

Adauga un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site foloseste cookies! Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Afla mai mult.