Yandex.Metrica

Profilul solicitantului de produse bancare

Aboneaza-te la newsletterul Blitz Imobiliare si nu vei rata nici o stire Imobiliara Ma abonez

Barbatii sunt mai interesati decat femeile sa achizitioneze produse financiare, fie ca vorbim despre leasing, depozite sau credite, arata datele Efin.ro. Astfel, 56.63% dintre persoanele care au aplicat pentru un produs in primele trei luni ale acestui an au fost de sex masculin. Acest lucru se datoreaza si faptului ca in multe familii, barbatii au inca salarii mai ridicate decat femeile si in consecinta ei pot obtine credite mai mari pe baza salariului.

Tinerii si persoanele cu venituri mici si medii sunt cele mai dornice sa contracteze produse ale bancilor sau institutiilor financiare nebancare, in special credite, in conditiile in care au nevoie de bani pentru investitii si consum, pe care nu le pot satisface pe termen scurt din veniturile curente.

Astfel, aproximativ 40% dintre aplicanti au varsta cuprinsa intre 20 si 30 ani, iar 35.53% intre 30 si 40 de ani. Interesul pentru produsele institutiilor financiare scade odata cu inaintarea in varsta. In ceea ce priveste veniturile, peste 25% dintre aplicanti au salarii cuprinse intre 501 si 1.000 lei, iar 24.59% intre 1.001 si 1.500 lei.

Venit lunar (RON) Procent
<500 0.06%
500 – 1.000 25.29%
1.001 – 1.500 24.59%
1.501 – 2.000 18.61%
2.001 – 3.000 16.77%
3.001 – 4.000 6.35%
>4.000 8.32%

Majoritatea aplicantilor au contract de munca pe perioada nedeterminata (89.47%), 7.86% pe perioada determinata, iar 2.67% nu au contract de munca.

Cele mai multe dintre persoanele care au aplicat pentru un produs bancar pe site-ul www.Efin.ro in primele trei luni din acest an s-au orientat catre un credit de nevoi personale (34.75%). Pe locurile doi si trei in topul aplicatiilor se situeaza creditele Prima Casa (12.01%) si creditele rapide (10.55%).

In ceea ce priveste economisirea, doar 2,15% dintre vizitatorii portalului financiar Efin.ro au aplicat pentru un depozit la termen. Acest procent reflecta atat interesul in scadere pentru economisire, cat si faptul ca mediul online este utilizat mai putin pentru astfel de operatiuni.

Sursa: www.efin.ro

Echipa Blitz Imobiliare, Leonard Munteanu

Blitz Imobiliare - Agentie Imobiliara Cluj

Adauga un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Website Protected by Spam Master


Te-ar putea interesa si

Acum 6 ani 0 Comentarii

Piata imobiliara si economia

In Romania, piata imobiliara nu este un atat de important indicator al evolutiei economiei precum in SUA ori in tarile zonei euro. In termeni economici, spunem ca piata imobiliara este ‘decuplata’ de la economie in general. Explicatia este data de procentul mai mic in PIB constituit de sectorul ‘constructiilor’ (care sigur ca nu include doar pe cel imobiliar, ci si[...]

Citeste mai mult
Acum 7 ani 0 Comentarii

Evolutia programului "Prima Casa 4" pe piata imobiliara

Programul Prima Casa 4 a debutat cel putin mediocru, cei mai multi si mai relevanti analisti ai pietei imobiliare sustinand ca romanii sunt prea putin interesati de acest proiect guvernamental. In ciuda controverselor nascute in jurul acestei a patra etape a programului de creditare, toate institutiile financiare cu greutate pe piata romaneasca au decis, in cele din urma, sa acorde[...]

Citeste mai mult
Acum 7 ani 0 Comentarii

BNR nu mai scumpeste creditele ipotecare in euro

Decizia BNR de a restrictiona creditarea in euro a generat reactii cel putin viscerale in randul institutiilor financiare active pe piata locala, cele mai multe fiind de parere ca majorarea avansului in ceea ce priveste imprumuturile ipotecare, aceasta fiind una dintre modificarile dezbatute, ar reduce in mod drastic numarul celor interesati de ofertele bancilor. Iata, insa, ca animozitatea din ultimele[...]

Citeste mai mult