Yandex.Metrica

O noua companie de bricolaj vizeaza piata Clujului!

Aboneaza-te la newsletterul Blitz Imobiliare si nu vei rata nici o stire Imobiliara Ma abonez

Hornbach, compania germana ce activeaza pe piata romaneasca prin intermediul a patru magazine si care are vanzari anuale de 75-80 milioane de euro, doreste sa-si extinda activitatea in tara. In acest sens, orasele mari prezinta un interes crescut, tintele fiind: Cluj-Napoca, Iasi, Craiova, Constanta.

“Ne uitam la orasele mari, cu peste 300.000 de locuitori, importante economic si centre regionale. Nu vom forta insa termenele de deschidere ale acestor noi magazine daca nu gasim locatia potrivita”, a declarat Dan Badescu, manager de expansiune al companiei.

Pana in prezent, Hornbach a investit aproape 150 de milioane de euro in Romania

“Incepand cu 2007, anul intrarii Hornbach pe piata romaneasca, am investit am investit 145 de milioane de euro in cinci magazine, Berceni-2007, Militari-2008, ambele Bucuresti (n.red), Brasov-2009, Balotesti-2010, Timisoara-urmeaza a fi inaugurat in aceasta vara, si in construirea sediului central”, a declarat Mugurel-Horia Rusu, directorul general al Hornbach Romania.

In Cluj-Napoca sunt in prezent 6 astfel de magazine: 2 Baumax, Praktiker, Ambient, Arabesque si Dedeman.

Sursa:www.napocanews.ro

Echipa Blitz Imobiliare, Leonard M.

Adauga un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Website Protected by Spam Master


Te-ar putea interesa si

Acum 6 ani 0 Comentarii

Tranzactii imobiliare - Potential de 500 mil. euro in 2011

Valoarea tranzactiilor imobiliare ar putea ajunge in 2011 la 500 milioane de euro, in crestere fata de nivelul inregistrat in acest an, potrivit estimarilor DTZ Echinox, care considera ca diferentele dintre asteptarile proprietarilor si cele ale investitorilor s-au diminuat. "Cred ca anul 2011 va concretiza multe dintre asteptarile noastre din 2010, si anume atingerea unui volum investitional de aproximativ 500[...]

Citeste mai mult
Acum 6 ani 0 Comentarii

Romania si isteria mallurilor

Asa cum era de asteptat, din zecile de malluri anuntate cu aplomb in perioada 2007-2008 cele mai multe au trecut in trista nefiinta inainte de a fi fost construite.  Din cele care mai au unele sanse de manifestare in lumea dura si instabila a concretului, nu putine sunt cele care nu reusesc sa faca tranzitia de la stadiul de proiect[...]

Citeste mai mult