Yandex.Metrica

Manualul vanzatorului. Etapa 5: Receptionarea ofertelor si negocierea

Aboneaza-te la newsletterul Blitz Imobiliare si nu vei rata nici o stire Imobiliara Ma abonez

Gata cu joaca, incepe jocul! Strategii, arme, tehnici de lupta, toate pentru a castiga razboiul nervilor-negocierea! Ai nevoie de ajutor? Consilierul tau imobiliar iti este aliat indiferent daca te reprezinta exclusiv in cadrul tranzactiei sau daca reprezinta ambele parti.

Esti tentat sa spui ca, fiind in situatia de a reprezenta ambele parti, consilierul imobiliar se afla intr-un conflict de interese. Nimic mai gresit! Putem spune ca este chiar un avantaj daca reprezinta ambele parti, pentru ca numai in aceasta situatie, consilierul imobiliar poate sa cunoasca atat nevoile cat si posibilitatile fiecarei parti si, actionand ca o balanta, va echilibra “razboiul” asigurand impartirea victoriei intre cele doua parti in mod echitabil. Acest rol de mediator al consilierul imobiliar il reprezinta cel mai bine, iar scaderile de pret sugerate de acesta nu trebuiesc privite decat drept pierderi colaterale, asumate inca inainte de pornirea “razboiului” negocierilor.

Este etapa in care trebuie sa fii pregatit sa accepti o oferta buna imediat sau intri in jocul negocierii in speranta unei oferte superioare. De aceea, etapa a cincea poate dura intre cateva minute si cateva zile, pana la luni de zile. Trebuie sa fii incarcat energetic si nervos, trebuie sa fii pregatit pentru jocuri de culise, neconforme cu regulamentele razboiului, pentru ca putini sunt acei cumparatori care vor ridica steagul alb si se vor preda inainte de varsarea de sange, acceptand solicitarea ta de pret.

Ca sa ai succes in negocieri, trebuie sa tii cont de urmatoarele sfaturi:

– Stabileste-ti obiectivele. Ce doresti sa obtii in urma negocierilor? Vrei sa-ti vinzi locuinta la cel mai mare pret posibil sau vrei sa vinzi in cea mai scurta perioada de timp? De regula, pretul este cel care decide si acest lucru ar trebui sa-l faci cunoscut cumparatorului tau, intr-un mod cat se poate de politicos si intr-o conduita de business. Poti sa-i transmiti de exemplu ca in perioada urmatoare vei strange mai multe oferte si le vei analiza individual, urmand sa iei o decizie in consecinta. Cumparatorul se va simti “obligat” sa pluseze constientizand ca se afla intr-o cursa. Si acesta este doar un exemplu.

– Tine-ti emotiile in frau. Trateaza totul ca pe o afacere- cea mai importanta vanzare din viata ta.

– Fii deschis, fa concesii, dar la fiecare concesie facuta, cere una in schimb.

– Accepta o oferta buna fara remuscari pentru ca, este posibil ca asteptand o oferta mai consistenta, sa nu te intalnesti cu ea. Oricum tu ti-ai stabilit targetul dinainte.

– Consilierul tau imobiliar poate face totul in locul tau, timp in care tu te poti bucura de timpul tau liber alaturi de cei dragi. Dar consilierul tau imobiliar nu poate spune “da” in locul tau!

Succes!

Echipa Blitz Imobiliare, Leonard M.

Apartamente de vanzare in Cluj-Napoca

Adauga un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Website Protected by Spam Master


Te-ar putea interesa si

Acum 6 ani 0 Comentarii

Cum sa inchei tranzactii imobiliare de la distanta?

Daca functioneaza dragostea de la distanta, de ce n-ar functiona si vanzarea sau inchirierea bunurilor imobile, atunci cand proprietarul nu se afla in localitatea in care este imobilele respective. Sa ne gandim numai la acele persoane care lucreaza si se stabilesc apoi in afara tarii. 1. Cel mai important lucru(si acesta este valabil indiferent daca esti sau nu in localitate)[...]

Citeste mai mult
Acum 6 ani 0 Comentarii

Care sunt temerile vanzatorilor legate de consilierii imobiliari?

Citim adesea in presa anunturi imobiliare care se termina astfel: "exclus intermediari". Ce-i face pe acesti proprietari sa fie atat de decisivi, in conditiile in care piata recomanda o deschidere a lor catre toate posibilitatile de promovare si colaborare? Explicatiile cele mai uzuale sunt legate de experiente nefericite proprii, din familie sau din cercurile de prieteni, comisionul, publicitatea negativa, etc.[...]

Citeste mai mult