Yandex.Metrica

La ce este buna o piata imobiliara inoperanta

Aboneaza-te la newsletterul Blitz Imobiliare si nu vei rata nici o stire Imobiliara Ma abonez

Richard Robbins, co-fondatorul organizatiei Richard Robbins International, companie cu valoare incontestabila pe piata de vanzari si de business coaching, a declarat, intr-un interviu acordat celor de la Imopedia.ro, ca doar persoanele voluntare si proactive au sanse in contextul economic actual.

Clientii reactioneaza pozitiv doar la cei suficient de creativi pentru a depasi dificultatile aparent insurmontabile.

In ceea ce priveste piata imobiliara, Robbins este de parare ca perioadele dificile sunt cele care curata scena de pseudo-consultanti si ofera agentilor profesionisti sansa de a-si perfectiona abilitatile.

Richard Robbins este un model de conduita profesionala pentru toti cei implicati in sectorul afacerilor, studiile sale de specialitate fiind esentiale in pregatirea a oricarui debutant intr-ale businessului.

Iata si interviul acordat publicatiei online Imopedia:

Multi vor sa reuseasca in afaceri, dar nu toti reusesc. Cum se ajunge la succes?

Nu multi reusesc, deoarece nu sunt dispusi sa plateasca pretul. Multa munca, si mai mult studiu. Ceea ce sta in calea indeplinirii visurilor multor oameni sunt placerile, pe care nu sunt dispusi sa le sacrifice pentru viata personala. Cei mai multi oameni vor sa se distreze, iar placerea momentului sta in calea constructiei unui viitor stralucit. Cel mai adesea, dorintele pe termen scurt sunt cele care ne impiedica sa ne realizam dorintele pe termen lung. Daca frica joaca un rol? Bineinteles. Dar important este cum reactionam la frica.

Toata lumea are impresia ca oamenii care au ajuns la un anumit statut si avere, au reusit acest lucru deoarece nu au avut nicio temere. Adevarul este ca si lor le-a fost la fel de frica ca si altora, dar au continuat, nu s-au oprit sa se lamenteze, au profitat de sansa pe care au avut-o, fara a sta pe ganduri. Si, de fiecare data cand mai avansezi putin, iti mai creste si nivelul de incredere.

Cu ce se poate veni nou in 2011?

Pe o piata foarte competitiva, cum este cea de real estate in momentul acesta, exista ceva ce te poate diferentia de restul, ca si consultant imobiliar: sa vinzi locuinte, sa gasesti clienti pe care sa ii convingi sa cumpere. Am un exemplu foarte bun, pe una dintre cele mai rele piete la momentul actual: piata imobiliara din California. Stiu pe cineva care a facut peste un milion de dolari din intermediere, numai anul acesta, in conditii vitrege, cand ceilalti sufera. De ce? Pentru ca munceste incredibil de mult si face tot ceea ce este nevoie pentru a vinde o proprietate. Morala: afacerile sunt bazate pe probleme. Daca tu esti cel care rezolva problema, oamenii te vor plati pentru asta.

Se aplica aceasta teorie la fel de bine si in perioadele de boom imobiliar?

In conditii favorabile, intr-o piata care merge din inertie, devenim cu totii mai lenesi. Cand piata merge numai in sus, cand oferta este mai mica decat cererea, sunt din ce in ce mai multi oameni care se angajeaza in industrie. Cand se schimba macazul, cand scade drastic numarul de tranzactii, raman in bransa numai cei mai buni.

Si cine sunt aceia?

Cei cu o atitudine incredibila, cei care sunt cei mai pregatiti, cei care isi fac treaba cum trebuie, cei care stiu ca trebuie sa lucreze toata ziua pentru aceeasi bani pentru care inainte lucrau o ora, cei care stiu sa se adapteze la noile conditii. Partea benefica este ca, in vremuri grele, primii care dispar sunt cei care nu ar fi trebuit sa fie niciodată in domeniul acesta.

Cum se vede piata imobiliara europeana din Canada?

In Europa, unele tari se confrunta cu dificultati majore, altele au o situatie mai buna. Rata somajului este un factor foarte important. Daca luam ca exemplu Austria, care are o rata a somajului de 4-5%, putem observa ca oamenii lucreaza si isi cheltuiesc banii. Daca ne uitam la Grecia, oamenii nu au de lucru, asa ca nici nu au cum sa se ajute singuri.

Ce se va intampla cu piata imobiliara?

Nu cred ca putem discuta despre acest subiect din punct de vedere international, ci numai despre cateva tari si de viitorul acestora. Daca analizam istoria pietei imobiliare, putem observa cu usurinta ca intotdeauna au fost suisuri si coborasuri.

Cred ca oamenii acorda mult prea multa atentie unor astfel de lucruri, cand de fapt ar trebui sa se concentreze la altceva. De exemplu, in Marea Recesiune din anii ’30, au existat foarte multi oameni care s-au imbogatit, dar si mai multi sunt cei care nu au facut nicio afacere.

Si care este diferenta?

Se pot face bani oriunde, in orice conditii, trebuie sa te adaptezi cerintelor pietei. Atat timp cat consumatorii au nevoi pe care nu le pot indeplini, vor fi dispusi sa plateasca pentru ele. Asa functioneaza afacerile.

Sursa: Imopedia.ro

Echipa BLITZ Imobiliare

Adauga un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Website Protected by Spam Master


Te-ar putea interesa si

Acum 7 ani 0 Comentarii

Evolutia programului "Prima Casa 4" pe piata imobiliara

Programul Prima Casa 4 a debutat cel putin mediocru, cei mai multi si mai relevanti analisti ai pietei imobiliare sustinand ca romanii sunt prea putin interesati de acest proiect guvernamental. In ciuda controverselor nascute in jurul acestei a patra etape a programului de creditare, toate institutiile financiare cu greutate pe piata romaneasca au decis, in cele din urma, sa acorde[...]

Citeste mai mult
Acum 7 ani 0 Comentarii

De ce au nemtii o piata imobiliara mai eficienta decat a noastra

Piata imobiliara din Romania este deficitara. Raportata, insa, la realitatile de peste granite, situatia devine cu atat mai deplorabila. In ciuda faptului ca sincronizarea cu valorile si exigentele din tarile vest-europene nu este imposibila, impedimentele sunt multe si aparent imposibil de depasit. Avem o piata imobiliara lipsita de coeziune legislativa. Se adauga apetenta investitorilor locali pentru profiturile imediate, se mai[...]

Citeste mai mult

Site-ul nostru foloseste cookies pentru a imbunatati experienta navigarii si a oferi servicii mai usor de utilizat.

Informatii detaliate despre cum le folosim in site si cum poti gestiona consimtamantul vei putea gasi in Politica de utilizare cookies si Setari personalizate cookies.

Accept toate