Yandex.Metrica

Întrebări frecvente despre franciza Blitz

Aboneaza-te la newsletterul Blitz Imobiliare si nu vei rata nici o stire Imobiliara Ma abonez

Francizele au o rată de succes mai mare decât afacerile tradiționale, deoarece îți asigură un sistem organizat și validat pe care să te poți baza în fiecare moment. Franciza Blitz îți oferă la pachet cu serviciile de franciză, un brand de renume pe piața națională, brandul Blitz, având o notorietate de 11 ani pe piața românească, validat în peste 50 de mii de tranzacții imobiliare, în cele mai mari orașe din România. 

Vezi mai jos răspunsurile la cele mai frecvente întrebări pe care le-am primit despre franciza Blitz.

Întrebare: Care sunt avantajele operării în sistemul de franciză Blitz? 

Răspuns: Principalul avantaj al francizei Blitz este că-ți pune la dispoziție tot ce ai nevoie pentru un business de succes în domeniul imobiliarelor:

  • candidați
  • training agenți
  • infrastructură IT&C –  softuri și aplicații de lucru
  • CRM personalizat
  • Call Center
  • campanii de marketing
  • proceduri 
  • clienți 

Un avantaj al francizei este că-ți oferă servicii de suport și know-how cu care să derulezi competent toate operațiunile de business, plus servicii adiționale – call center, servicii IT, consultanță financiar-bancară și juridică, atât pentru tine ca agenție, cât și pentru clienții tăi. 

Franciza îți mai pune la dispoziție servicii de recrutare de personal (agenți), apoi de training (online și offline) și training în teren cu agenți experimentați. Ai materiale de promovare, și content de marketing cu care să-ți promovezi afacerea, plus un site propriu la cheie (tip portal). Îți asigurăm toate instrumentele necesare cu care să generezi încasări pentru business-ul tău. 

Avantajul major al francizei Blitz este taxa zero de intrare în parteneriat. Ne asigurăm mai întâi că ești operațional și generezi venituri, înaintea de plata redevenței. 

În plus, printr-un sistem de ticketing bine organizat, îți răspundem la orice întrebare pe care o poți avea pe parcurs, în cel mai scurt timp posibil. 

Î: Ce investiții financiare, de timp și de efort trebuie să fac ca să ajung la veniturile preconizate? 

R: Ai de realizat câteva investiții inițiale, cum ar fi cele de înființare a societății comerciale, taxele și tarifele legate de deschiderea business-ului (înființare firmă, autorizație de activitate, înmatriculare la Registrul Comerțului, Obținere CUI, etc.). 

În al doilea rând, ai de asigurat plata pentru locație –  primele 4 luni de chirie (plus garanția pentru 1 lună), mobilier și aparatură IT&C. 

În plus, va trebui să plătești niște salarii – venitul minim garantat pentru agenți, precum și cheltuieli administrative (întreținere, consumabile). 

De asemenea, vei avea nevoie de buget pentru materiale de promovare – reclamă outdoor, și sigla firmei, amenajare spațiu. Am estimat aceste costuri la 15.000 de Euro până la generarea de venituri suficiente pentru autofinanțare din a 4-a lună de activitate. 

Î: Care sunt estimările de profit în primul an cu franciza Blitz? 

R: După primele 4 luni îți poți susține cheltuielile lunare din încasări, iar din luna 8-9 îți recuperezi investiția inițială în business.  Rata de profit este între 20-25%, iar business-ul este profitabil și cu 10 agenți și cu 100, dar e evident că la o echipă maximă și profitul tău va avea mai multe zerouri.

Î: Cum găsesc agenți imobiliari și îi conving să lucreze pentru mine?

R: Blitz îți oferă prin departamentul propriu de Resurse Umane servicii incluse în pachetul de franciză de recrutare și selecție a agenților imobiliari în zona ta. Derulăm campanii de recrutare la nivel național în toate orașele și avem o experiență vastă de 11 ani în recrutarea celor mai promițători agenți imobiliari. 

Intervievăm candidații, asigurând cu obiectivitate și profesionalism selecția lor, și te implicăm în decizia finală de cooptare în parteneriat. 

În plus față de asta, ne asumăm trainingul lor complet într-un program de formare profesională de 6 săptămâni pe platforma internă Blitz Camp. Apoi ne ocupăm de implementarea proceselor de HR din agenția ta, îți predăm know-how-ul și te ajutăm să dezvolți cultura organizațională și valorile promovate de brandul Blitz. 

Î: Cum îmi asigur prospecții și viitorii clienți? 

R: Blitz îți pune la dispoziție informații despre proprietățile care apar în fiecare zi în piață – sunt scoase la vanzare sau închiriere, astfel încât să-ți poți face ușor prospectarea și propriul portofoliu cu proprietăți. 

Mai mult, Blitz, prin echipa sa de vânzări, generează pentru fiecare agent un număr minim de cereri în fiecare lună, în funcție de specializarea acestuia (chirii, vânzare de apartamente, case, etc).  Astfel, le punem la dispoziție agenților, atat proprietăți în portofoliu, cât și cererile de la clienți pentru vizionări.

În plus, vei avea acces la portaluri locale și naționale unde să-ți publici ofertele și vei avea acces la aplicații de identificare a ofertelor noi care apar zilnic pe piață, precum și un site propriu la cheie tip portal pentru publicarea anunțurilor agenției. 

În afară de proprietăți și clienți interesați de vizionări, Blitz desfășoară campanii naționale de marketing și îți poate oferi prin echipa sa de marketing (marketeri, copywriteri, specialiști în Facebook și Google Ads, viodegrafi, social media manageri) content original de marketing – articole de blog, ghiduri, ebook-uri, postări în social media, reclame, video-uri de prezentare a agenției Blitz.

Tu vei  putea prelua acest conținut de marketing pe site-ul tău și pe paginile tale din social media, de asemenea, vei putea prelua reclamele de la nivel național și le vei putea rula pentru zona ta geografică, pentru a atrage clienți și a-ți promova ofertele. 

Completăm pachetul de promovare cu cărți de vizită, bannere, mape personalizate, pliante și broșuri și consumabile cu antetul firmei. 

Î: Voi avea contract de reprezentare exclusivă a brandului Blitz pe piața locală? 

R: Blitz își propune să acopere fiecare oraș important cu un număr de agenți, stabilit în funcție de  potențialul orașului, în urma unei analize riguroase a informațiilor legate de fondul locativ, populație, de tranzacțiile declarate la oficiul de cadastru, venituri medii, etc. Fiecare francizat va avea o cotă parte din numărul total de agenți din piața respectivă în funcție de numărul de agenți pe care dorește să-i recruteze. 

Așadar, Blitz permite funcționarea unui număr limitat de unități Blitz – birouri proprii sau francize într-un oraș. Criteriile de operaționalitate vor fi numărul de agenți recrutați, dar și numărul de clienți deserviți, prin urmare, în funcție de cererile existente pot apărea mai multe francize Blitz în orașul tău. 

Blitz îți oferă un business la cheie cu taxă zero de intrare! Succesul tău este succesul nostru! Contactează-ne telefonic sau scrie-ne și hai să discutăm detaliile de colaborare!

Adauga un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Website Protected by Spam Master


coming back soon