Cum sa vinzi o casa mai scump – Tehnici de “seductie” a clientului

Aboneaza-te la newsletterul Blitz Imobiliare si nu vei rata nici o stire Imobiliara Ma abonez

In contextul in care preturile caselor si apartamentelor sunt in continua scadere, proprietarii care vor sa scoata un pret cat mai bun de pe urma tranzactiilor trebuie sa fie la curent atat cu strategiile de promovare a locuintei cat si cu particularitatile psihologice care determina comportamentele potentialilor clienti.

Expertii in imobiliare vin in intampinarea proprietarilor care vor sa-si vanda casele sau apartamentele cu o seama de sfaturi care mai de care mai interesante si mai utile.

Prima impresie:

S-a demostrat ca un potential client ia o decizie aproximativ finala in primele 7 secunde. Iata de ce este mai mult decat important ca primle aspecte ale locuintei scoase pe piata sa fie impecabile. Ni se recomanda, astfel, ca usa de la intrare sa fie fara cusur, ca soneria sa functioneze, ca presul sa fie imaculat, si, in cazul in care vindem o casa, ca intrarea sa aiba si un acoperis modic pentru a asigura o oarecare protectie impotriva rafalelor de ploaie.

Culoarea peretilor:

Se stie ca gusturile nu se discuta. Iata de ce, pentru a nu ofensa vizual si estetic potentialul client, peretii locuintei scoase la vanzare trebuie varuiti in culori neutre, reducandu-se, astfel, procentajul celor care ar pleca nemultumiti de aspectul cromatic.

Spatiile aerisite:

Au trecut vremurile in care locuintele erau umplute pana la refuz de piese masive de mobilier, totul reducandu-se acum la echilibrul revigorant dintre functionalitate si spatiile vaste. Ni se recomanda, in acest sens, daramarea peretilor care nu fac parte integranta din structura de rezistenta a cladirii.

Vegetatia:

Iata un sfat de foarte bun simt. Proprietarii de case stiu, sau ar trebui sa stie, ca o gradina neglijata poate marca sfarsitul negocierilor. Mai mult decat atat, copacii din imediata vecinatate a ferestrelor trebuie „gestionati” in asa fel incat sa nu fure din lumina camerelor. Expertii imobiliari citati de Bloombiz.ro ne recomanda sa investim in peisagistica, insa, in contextul economiei convalescente sau nu din Romania, un astfel de sfat poate fi ignorat fara multe remuscari. Se poate si fara.

Lumina:

Nimic nu este mai respingator decat o locuinta in care predomina bezna. Ni se recomanda sa reparam eventualele intrerupatoare nefunctionale, sa facem rost de becuri care dau mai multa lumina, si, nu in ultimul rand, sa facem in asa fel incat spatiile locuintei sa beneficieze din plin de lumina soarelui.

Trendul Eco:

Nu degeaba introduc dezvoltatorii pe piata sisteme eficiente de economisire a energiei. E noua directie internationala. Avand in vedere ca traim intr-o lume in care resursele planetare de energie sunt pe duca, nu este de mirare ca se incearca toate variantele posibile de implementare a unor sisteme care sa reduca substantial costurile. Iata de ce ni se recomanda sa prezentam potentialului client o locuinta dotata cu un sistem de incalzire „verde”, adicatelea unul care face uz minim de energie standard.

Sursa: Bloombiz.ro

Echipa BLITZ Imobiliare – moderator Georgian Sas

Adauga un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site foloseste cookies! Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Afla mai mult.