Yandex.Metrica

Cum sa concepi un anunt imobiliar?

Aboneaza-te la newsletterul Blitz Imobiliare si nu vei rata nici o stire Imobiliara Ma abonez

Primul lucru pe care trebuie sa-l faci atunci cand te-ai hotarat sa vinzi, este sa faci acest lucru public. Dar cum sa faci? Nu te-ai mai aflat niciodata in aceasta situatie, iar un anunt imobiliar este un lucru foarte important. Care sunt acele elemente pe care trebuie sa le evidentiezi, astfel incat oferta ta sa invinga din start concurenta? Exista cuvinte cheie? Este de ajuns un anunt gratuit intr-un ziar de specialitate sau ar fi indicat sa “complici” un pic lucrurile?

O multime de intrebari care te pun deja pe ganduri. Recomandarea noastra este sa apelezi la serviciile unui consilier imobiliar. Daca alegerea ta va fi corecta si vei urma pasii pe care ti i-am recomandat in trecut, atunci consilierul tau imobiliar iti va oferi in pachetul de servicii, cele mai bune solutii de promovare.

Si totusi, ce trebuie sa contina un anunt imobiliar. Vom vedea in cele ce urmeaza.

In primul rand, fie ca ne raportam la presa scrisa, sau la site-urile de specialitate de pe internet, exista doua tipuri de anunturi:
-anunturi simple, tip “text”
-anunturi complexe, “text-imagine”.
Sunt si alte variante de promovare, la radio, televiziune, targuri, evenimente de tip “open-house”, insa ne vom opri la cele mai simple, mai ieftine si mai la indemana: anunturile scrise.

Un anunt simplu trebuie obligatoriu sa contina cateva elemente:
-zona unde este situata oferta
-tipul de locuinta(indiferent daca este sau nu decomandata; sunt persoane care apreciaza utilitatea unei camere “de trecere”)
-pretul; pretul este elementul cel mai important care poate sa atraga viitori vizitatori sau ii poate indeparta pentru totdeauna, deci trebuie sa cantaresti bine inainte de a stabili un pret pentru proprietatea ta.
Sunt si alte elemente care pot sau nu sa te avantajeze. De exemplu, un etaj intermediar trezeste interesul, dar daca “intermediar” inseamna etajul 7 intr-un bloc cu 8 etaje, deja nu mai suna chiar atat de bine. Sau, termenul “finisat”- este relativ si rece, nu atrage. Foloseste mai degraba “curat” sau “bine intretinut”, va avea un impact mai puternic.

Daca adaugi si cateva imagini anuntului, iti recomadam:
– sa fie imagini clare, luminoase;
– locuinta trebuie sa fie curata iar obiectele la locul lor; nimeni nu vrea sa vada un uscator de rufe in mijlocul camerei, sau patul nefacut in dormitor;
– sa corespunda cu anotimpul in care ne aflam; nu sunt avantajoase fotografiile de iarna publicate vara pentru ca lasa impresia ca oferta este de mult timp pe piata.

Succes!

Echipa Blitz Imobiliare, moderator Leonard M.

Adauga un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Website Protected by Spam Master


Te-ar putea interesa si

Acum 7 ani 0 Comentarii

Manualul vanzatorului. Etapa 2: Fa decizia ta publica!

Vanzarea locuintei este cea mai importanta afacere din viata ta. De organizarea procesului de vanzare depinde reusita tranzactiei. Am vazut in etapa anterioara, cum se pregateste o locuinta pentru vanzare, dupa care, in etapa de astazi vei face publica intentia ta de vanzare. De ce este acest lucru important? Pentru ca altfel nu existi. Piata imobiliara nu contine oferta ta[...]

Citeste mai mult
Acum 7 ani 0 Comentarii

Imobiliare de Romania. Episodul 4: Vreau sa fiu agent imobiliar!

Episodul de azi nu tine seama de etapele desavarsirii pietei imobiliare romanesti. A fi agent imobiliar in Romania, in perioada primitiva, apoi romantica, de crestere accelerata, de boom imobiliar, de prabusire abrupta si, mai nou, de relansare, presupune un simplu exercitiu de vointa. Din pacate, foarte multe companii imobiliare, unele dintre ele cu radacini adanc infipte in istoria imobiliara romaneasca,[...]

Citeste mai mult