Yandex.Metrica

Ce riscuri presupune supra-aprecierea locuintei tale?

Aboneaza-te la newsletterul Blitz Imobiliare si nu vei rata nici o stire Imobiliara Ma abonez

Deci, te-ai hotarat sa-ti vinzi locuinta si, bineinteles, pretul este un aspect important. Afacerea trebuie sa iti aduca profit, iar pentru maximizarea acestuia mai multe etape sunt necesare a fi parcurse in modul cel mai profesionist posibil.

Tentatia initiala a fiecarui vanzator este sa-si maximizeze artificial profitul, iar in practica, artificialitatea se traduce, pe de o parte, intr-un pret ridicat, iar pe de alta parte in imbunatatiri de fatada, fara valoare intrinseca, facute pentru a masca deficiente tehnice si functionale.

Strategia pretului ridicat, cu posibilitatea de negociere ulterioara, poate fi si este o greseala, atunci cand nu sunt luate in calcul proprietati similare aflate in aceeasi zona. O diferenta de pret neglijabila intre doua proprietati cu caracteristici identice este benefica vanzarii, iar negocierea pretului in asemenea situatie este un bonus de care, cu siguranta, cumparatorul locuintei tale se va bucura. Insa diferentele majore sau mai mari vor intarzia vanzarea foarte mult.

Sa detaliem putin acest aspect. De ce un pret mult peste toate celelalte oferte de acelasi fel constituie un dezavantaj si va impiedica vanzarea?

1. Relatia cu clientii.
Daca anuntul tau de vanzare iese in evidenta printr-un pret prea piperat, vei avea surpriza ca telefonul tau sa nu sune. Oricat de buna ar fi descrierea, factorul emotional se declaseaza doar in momentul vizionarii. Altfel pretul va fi cel care va dicta. Iar in cazul de fata, pretul dicteaza ca oferta ta sa nu fie atractiva.

2. Relatia cu partenerii.
Supra-aprecierea locuintei tale te va situa in partea de jos a preferintelor consilierilor agentiilor imobiliare cu care te-ai decis sa lucrezi. In constiinta lor, locuinta ta va fi inaccesibila. Chiar daca la un moment dat te decizi sa scazi pretul, este prea tarziu!

3. Relatia cu clientii partenerilor
. Consilierii imobiliari au tendinta de a oferta mai multe variante ale aceluiasi produs. Atunci cand vorbim de acelasi produs la preturi diferite, vei pierde, pentru ca tu vii cu varianta cea mai scumpa! Acest lucru nu tine cont de finisaje, pentru ca fiecare cumparator va dori sa-si puna amprenta proprie pe casa unde urmeaza sa locuiasca.

Succes!

Echipa Blitz Imobiliare, Leonard M.

Adauga un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Website Protected by Spam Master


Te-ar putea interesa si

Acum 6 ani 0 Comentarii

Manualul vanzatorului. Etapa 2: Fa decizia ta publica!

Vanzarea locuintei este cea mai importanta afacere din viata ta. De organizarea procesului de vanzare depinde reusita tranzactiei. Am vazut in etapa anterioara, cum se pregateste o locuinta pentru vanzare, dupa care, in etapa de astazi vei face publica intentia ta de vanzare. De ce este acest lucru important? Pentru ca altfel nu existi. Piata imobiliara nu contine oferta ta[...]

Citeste mai mult
Acum 6 ani 0 Comentarii

Cat valoreaza casa ta?

Ai o locuinta. Te-ai intrebat vreodata care este valoarea ei acum? Indiferent daca vrei sau nu sa vinzi faptul ca ai o locuinta inseamna bani. Poate in viitor iti vei dori o locuinta mai spatioasa sau, poate, o locuinta mai mica si cocheta. Este bine sa stii de cati bani dispui in prezent, dupa ce locuinta ta a trecut prin[...]

Citeste mai mult