Yandex.Metrica

Cartierul tau are magnet la public?

Aboneaza-te la newsletterul Blitz Imobiliare si nu vei rata nici o stire Imobiliara Ma abonez

Pentru a fi catalogata drept “oferta buna” o proprietate aflata la vanzare trebuie sa intruneasca o serie de cerinte astfel incat raportul calitate-pret sa fie echilibrat. Una dintre acestea se refera la locatie, poate cea mai importanta dintre toate cerintele, lucru relevat si de modalitatea in care se face promovarea: ofertele sunt grupate pe cartiere in presa de specialitate si in mediul online, nu pe categorii de preturi!

Daca locuinta ta se afla intr-un cartier care dispune de oportunitati multiple pentru locuitorii sai, ai sanse mari sa ajungi in capul listei de cumparaturi. Care sunt elementele de atractie ale unui cartier? Vom vedea in cele ce urmeaza:

1. Accesul la mijloacele de transport. Este important sa poti sa ajungi oriunde in cel mai scurt timp, la locul de munca, la scoala, sau in centrul orasului. De regula locuintele aflate aproape de statii de transport sunt cele mai cautate atat de catre cumparatori cat si de catre chiriasi.

2. Siguranta. Exista un istoric al fiecarei zone dintr-un oras care, odata deschisa, poate sa ofere informatii reale despre evenimentele neplacute care au avut sau au loc frecvent in acea zona. Eticheta pusa unei zone cu greu poate fi apoi eliminata desi, poate de la acele evenimente au fost depasite mai multe generatii.

3. Facilitatile. Cartierul tau ofera posibilitati de petrecere a timpului liber? Sunt parcuri si locuri de distractii? Teatre? Cinematografe? Si bineinteles, supermarketuri? Daca raspunsul la toate aceste intrebari este unul singur: “Da”, atunci ai mari sanse sa-ti vinzi locuinta si sa obtii un pret bun.

4. Institutii. Fie ca vorbim de scoli si gradinite, de biserici, de primarii de cartier sau puncte de plata ale utilitatilor, prezenta acestora in zona ta aduce plusuri evidente ce trebuiesc valorificate. Nu uita sa faci aceste lucruri cunoscute clientilor tai!

5. Prestigiul. Uneori unui cartier bun, gen Andrei Muresanu, ii pot lipsi o serie de elemente enumerate mai sus, dar sa fie totusi foarte bine cotat. Este vorba de detalii de finete in acest caz. Istoria, vecinii de un anumit rang, spatiile verzi, linistea, arhitectura cladirilor, sunt elemente ce cresc o anumita zona in constiinta oamenilor, mai mult decat cele clasice.

Echipa Blitz Imobiliare, Leonard M.

Blitz Imobiliare- Agentie Imobiliara Cluj

Adauga un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Website Protected by Spam Master


Te-ar putea interesa si

Acum 7 ani 0 Comentarii

Care sunt temerile vanzatorilor legate de consilierii imobiliari?

Citim adesea in presa anunturi imobiliare care se termina astfel: "exclus intermediari". Ce-i face pe acesti proprietari sa fie atat de decisivi, in conditiile in care piata recomanda o deschidere a lor catre toate posibilitatile de promovare si colaborare? Explicatiile cele mai uzuale sunt legate de experiente nefericite proprii, din familie sau din cercurile de prieteni, comisionul, publicitatea negativa, etc.[...]

Citeste mai mult
Acum 6 ani 0 Comentarii

Negocierea pretului in 3 etape!

Etapa de negociere este cea mai tehnica etapa in procesul de cumparare a unei locuinte. Acum au loc "razboaie psihologice", se pun in joc strategii, se apeleaza la trucuri, astfel incat la final "castigatorul" sa obtina ceea ce si-a dorit inca de la inceput: cel mai bun pret. De regula negocierea se desfasoara in sensul scaderii pretului cerut de catre[...]

Citeste mai mult