Yandex.Metrica

Bancile investesc in publicitatea on-line

Aboneaza-te la newsletterul Blitz Imobiliare si nu vei rata nici o stire Imobiliara Ma abonez

Un studiu efectuat de reprezentantii Mediafax ne informeaza ca institutiile financiare investesc intens in publicitatea on-line. In contextul in care cetatenii romani se resimt de pe urma recesiunii, manifestand o precautie extrema in ceea ce priveste dinamica investitionala imobiliara, incercarea bancilor de a starni interesul potentialilor clienti printr-o prezenta mai agresiva in toate mediile de informare este mai mult decat pertinenta.

Conform studiului „Top zece cele mai mediatizate banci”, s-au inregistrat, intr-o singura luna, peste 10.000 de aparatii pe internet ale institutiilor financiare.

Cele mai importante zece banci au inregistrat impreuna 10.263 de mentiuni in mediul online, dintre care aproape o treime (31%) sunt in contul BCR. Aceasta este urmată de BRD (15% din totalul mentiunilor) si, la egalitate pe locul al treilea, de Alpha Bank, CEC Bank si Raiffeisen Bank (8%). Topul este completat de UniCredit si Banca Transilvania (7%), Bancpost (6%), ING Bank si Volksbank (5%).

In timp ce BCR si BRD se situeaza pe primele locuri in toate cele patru categorii de surse online analizate – site-uri, bloguri, Twitter si Facebook -, restul bancilor ocupa pozitii diferite in ierarhiile pe categorii.

De exemplu, Banca Transilvania (locul 7 in clasamentul general) este mai vizibila pe Twitter si Facebook decat alte sapte banci, Alpha Bank a fost mai putin mentionata in social media decat pe site-uri, iar Volksbank (locul 10 in ierarhia generala) are o cota mai mare din mentiunile utilizatorilor de Twitter decat din cele ale jurnalistilor site-urilor monitorizate.

Analiza se refera la perioada 20 mai – 20 iunie si a luat in calcul primele zece banci din Romania din punctul de vedere al activelor detinute.

Monitorizarea a fost realizata pe site-uri, bloguri, conturi de Twitter si pagini publice de Facebook – in total, circa 54.500 de surse online urmarite de Mediafax Monitorizare.

Sursa: Imopedia.ro

Echipa BLITZ Imobiliare – moderator Georgian Sas

Adauga un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Website Protected by Spam Master


Te-ar putea interesa si

Acum 7 ani 0 Comentarii

Francul elvetian si creditele ipotecare

Cei care au solicitat credite ipotecare in franci elvetieni sau in yeni japonezi au fost pusi in situatia nefericita de a plati dobanzi lunare de cel putin doua ori mai mari decat in momentul semnarii contractelor. Romania Libera ne informeaza ca institutiile financiare au de recuperat, in franci elvetieni, echivalentul a 3,2 miliarde de euro, astfel ca lovitura a fost[...]

Citeste mai mult
Acum 8 ani 0 Comentarii

Piata imobiliara: de ce fug bancile de Romania?

Sectorul imobiliar romanesc este cel mai putin atractiv din Europa Centrala si de Est (ECE) pentru banci, in conditiile in care piata locala are printre cele mai mari rate de credite imobiliare neperformante, potrivit unui studiu efectuat de KPMG in urma chestionarii mai multor institutii de credit, precizeaza Mediafax. Clasamentul a fost intocmit pe baza unui indice - Property Financing[...]

Citeste mai mult
Acum 7 ani 0 Comentarii

Evolutia programului "Prima Casa 4" pe piata imobiliara

Programul Prima Casa 4 a debutat cel putin mediocru, cei mai multi si mai relevanti analisti ai pietei imobiliare sustinand ca romanii sunt prea putin interesati de acest proiect guvernamental. In ciuda controverselor nascute in jurul acestei a patra etape a programului de creditare, toate institutiile financiare cu greutate pe piata romaneasca au decis, in cele din urma, sa acorde[...]

Citeste mai mult