Yandex.Metrica

5 sfaturi pentru un anunt imobiliar perfect!

Aboneaza-te la newsletterul Blitz Imobiliare si nu vei rata nici o stire Imobiliara Ma abonez

Anuntul de vanzare reprezinta in primul rand un semnal pe care-l transmiti pietei imobiliare. Prin intermediul anuntului, toti jucatorii de pe piata sunt instiintati de decizia ta de a vinde. Ai grija sa faci o impresie buna, pentru ca stim cu totii: prima impresie conteaza. In cateva cuvinte poti sa-ti semnezi sentinta sau poti fi deja pe jumatate castigator.

Iata 5 sfaturi pentru ca anuntul tau imobiliar sa fie perfect:

1. Plusurile trebuie sa iasa in evidenta. Un anunt imobiliar, ca orice stire de presa, este citit in graba, iar atentia cititorului se pierde pe parcursul inaintarii in text. De aceea trebuie sa ai grija ca elementele esentiale sa fie primele. Nu redacta un anunt ca toate celelalte din presa pentru ca vei avea surpriza sa fii “sarit”. Daca ai un garaj, de exemplu, inclus in pretul locuintei, nu lasa acest detaliu pentru categoria “si altele”! Sau poate pretul este sub nivelul pietei. Pune aceste elemente primele in anunt. Cu siguranta telefonul va suna fara oprire.

2. Foloseste descrieri detaliate. Nu este de ajuns sa spui “dormitor mobilat” sau “bucatarie utilata”. Altfel suna: “mobilier din lemn masiv in dormitor” sau “electrocasnice marca X in bucatarie”.

3. Descrierile “condimentate” cu epitete sunt benefice, dar nu exagera. Exista cateva cuvinte-cheie care descriu cel mai bine o locuinta intr-un mod elegant si usor de citit. O bucatarie echipata, un living luminos, un dormitor spatios, o panorama deosebita, iata doar cateva dintre expresiile uzuale de mare impact. Exagerarile nu sunt bune pentru a nu crea impresii gresite cumparatorilor. Evident este bine ca locuinta ta sa fie cea mai buna de pe piata, insa folosind excesiv unele expresii nu faci decat sa pui presiune pe tine. Gandeste-te ce se intampla daca descrierea ta nu corespunde realitatii in ochii cumparatorului?

4. Atentie la greselile gramaticale. Ofera-ti timp pentru redactare si fii atent la ceea ce scrii. O greseala gramaticala poate fi fatala pentru ca, in loc sa ramana cu imaginea “desenata” de tine in descriere, cumparatorul se va opri la acea greseala.

5. Declanseaza impulsuri emotionale. Si aici vorbim de expresii-cheie, ce au darul de a crea emotii cumparatorului. De pilda: “Super afacere” sau “Pret exceptional” pentru titluri. De asemenea, in descrierea locuintei puteti folosi pentru living expresii ca: “un loc minunat pentru a va relaxa impreuna cu iubita, savurand un pahar de vin de colectie”. Emotia va lua locul concretului, iar cumparatorul bombardat de cifre(numar de camere, preturi, etc) se va bucura de un moment de relaxare.

Succes!

Echipa Blitz Imobiliare, Leonard M.

Blitz Imobiliare- Agentie Imobiliara Cluj

Adauga un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Website Protected by Spam Master


Te-ar putea interesa si

Acum 6 ani 0 Comentarii

Manualul vanzatorului. Etapa 2: Fa decizia ta publica!

Vanzarea locuintei este cea mai importanta afacere din viata ta. De organizarea procesului de vanzare depinde reusita tranzactiei. Am vazut in etapa anterioara, cum se pregateste o locuinta pentru vanzare, dupa care, in etapa de astazi vei face publica intentia ta de vanzare. De ce este acest lucru important? Pentru ca altfel nu existi. Piata imobiliara nu contine oferta ta[...]

Citeste mai mult
Acum 6 ani 0 Comentarii

Imobiliare de Romania. Episodul 3: Epoca romantica

Din episoadele anterioare: Am identificat actorii pietei imobiliare, ca principali beneficiari ai neprofesionalismului pietei, dezvoltatorii, presa imobiliara, vanzatorii si cumparatorii pe cont propriu si, bineinteles, agentiile imobiliare. Am identificat si etapele pietei imobiliare romanesti si, in episodul de azi, vom analiza prima etapa: epoca romantica. Ce inseamna o agentie imobiliara profesionista si prin ce se diferentiaza ea de una neprofesionista[...]

Citeste mai mult