Blog

Oamenii din spatele succesului Blitz. Partea a 3-a.

27 June 2017

Oamenii din spatele succesului Blitz“Nimeni nu poate fluiera o simfonie. Este nevoie de o orchestră pentru a o cânta.”
Continuăm cu a treia parte a acestui articol, în care vă vom face cunoștință cu oamenii din spatele departamentelor Customer Care, Front/Back Office, HR și Marketing.

Departamentul Customer Care

Customer Care este unul dintre departamentele care a avut un rol însemnat în maturizarea și conturarea viziunii Blitz.

“Departamentul de Customer Care este inima care pulsează informații către toate structurile din cadrul acestei companii. Acesta susține formarea unei relații cât mai bune și eficiente cu clienții Blitz, prin cooptarea de clienți noi, reținerea celor deja existenți și recâștigarea foștilor clienți.” menționează Carmen Rusz, coordonatoarea departamentului. “A face parte din echipa Blitz este un adevărat privilegiu indiferent de postura în care te afli în această echipă. Cel mai important aspect pentru mine în momentul în care m-am Carmenalăturat echipei, a fost șansa de dezvoltare profesională, cât și personală. Dezvoltarea a venit atât cu ideile inovatoare puse în practică, cât și cu perfomanța tehnologiei cu care se lucrează în acest moment în cadrul departamentului de Customer Care și nu numai.

Cu pași siguri și susținuți de către persoanele din conducere, cu o atitutine pozitivă, orientată spre rezultate, cu multă dăruire și pasiune pentru ceea ce faci, totul este posibil, totul este ușor. În relațiile cu clienții noștri, prima impresie este cheia unei colaborări eficiente, tocmai de aceea în rolul meu de coordonator este foarte important să transmit o atitudine pozitivă, să evit situațiile conflictuale dintre colegi, să gestionez în mod optim timpul de lucru pentru a determina producitivitate companiei.

Într-o conversație telefonică, un om morocănos se poate transforma ușor într-un om cu zâmbetul pe buze dacă persoana cu care vorbește acest client are o voce extrem de plăcută și deține un mod de exprimare elegant, civilizat și pe înțelesul lui. Pot să afirm cu cea mai mare sinceritate că Blitz este singura companie în care mă regăsesc zi de zi. De aceea suntem o familie.” adaugă Carmen Rusz.

Departamentul Front/Back Office

Departamentul de Promovare sau Back Office. Componența acestuia este formată din patru persoane care lucrează exclusiv pentru cosmetizarea proprietăților imobiliare, promovarea diferențiată și responsabilă a acestora pe toate mediile online importante. Orice vânzător sau proprietar Andreeapoate să aleagă pachetul de promovare și publicitate imobiliară dorit (standard, plus, premium). Serviciile de promovare foto-video, promovarea proprietăților film/poză 360 grade și seturile de poze profesionale sunt elementele cu ajutorul cărora clientul cumpărător/chiriaș își poate vizualiza mult mai ușor “casa visurilor”, iar clientul/vânzătorul își poate promova profesionist oferta.

După cum a menționat Andreea Hancu, coordonatoarea departamentului Front/Back Office, “oamenii din “spate” fac ca tot ce este expus vizibil pe site-uri să reflecte realitatea din teren. Textele scrise cu atenție la detalii sunt create astfel încât clientul să-și poată forma o părere despre caracteristicile pe care le însumează un anumit imobil.”

Departamentul Front Office este în egală măsură, la fel de important, fiind primul contact direct al clienților cu agenția, “practic este primul zâmbet care vine în întâmpinarea clienților, este oglinda companiei.” Aceasta adaugă că “în curând se împlinesc 3 ani de când m-am alăturat echipei Blitz, au fost 3 ani de progres și de învățare. Pentru mine personal domeniul imobiliar a fost o provocare, neavând o experiență anterioară în domeniu, însă am descoperit o “lume” frumoasă și interesantă. Blitz Imobiliare mi-a oferit posibiliatea să cresc și să mă dezvolt profesional, să coordonez o echipă puternică de care sunt mândră.”

Departamentul Marketing

Inovarea și adăugarea unui plus în toate acțiunile întreprinse de compania Blitz au dus și la nașterea proiectului Blitz VIP, dezvoltat ulterior în cadrul departamentului de Marketing.

Blitz VIP reunește peste 370 de branduri, cunoscute pe plan local, național, internațional. Discounturile semnificative de până la 100%, tombolele și campaniile desfășurate împreună cu partenerii comerciali au ajutat la crearea și dezvoltarea unui sistem de fidelizare client-Blitz, prin care, cuantumul reducerilor depășesc cu mult valoarea comisionului de intermediere achitat de către client.

DaianaPe lângă Blitz VIP, campaniile permanente, diverse și neconvenționale susținute de departamentul de marketing, vin la pachet cu rolul de a eficientiza comunicarea dintre emițător-Blitz și receptor-Client.

“Se zice că atunci când faci un lucru cu pasiune, nici nu mai simți că muncești. După doi ani de activitate în familia Blitz, pot spune că mi-am însușit valorile companiei și simt ce-nseamnă să muncești cu plăcere. Blitz este mediul care ne oferă libertatea să creăm, curajul să visăm, să gândim out of the box. Personal, îmi conferă încrederea că aripile nu-mi vor fi tăiate, ci din contră, în fiecare zi, ele vor crește și mă vor ajuta să mă înalț tot mai sus, personal și profesional, împreună cu compania. În cadrul departamentului de marketing și în special, în cadrul proiectului Blitz VIP, ni se oferă zilnic provocări, pe care noi le întâmpinăm cu brațele deschise deoarece am fost învățați că acestea sunt cheia succesului. Leadership, seriozitate, eficiență, multitasking sunt câteva din lucrurile pe care mi le-am însușit și pe care doresc să le transmit mai departe colegelor din echipa Blitz VIP.

Am învățat să fiu mai determinată, mai îndrăzneață și să lupt pentru ceea ce îmi doresc să obțin. Am învățat să am răbdare și recompensele vor veni… Am învățat ca din fiecare acțiune să obțin o situație de câștig-câștig, deoarece parteneriatele de lungă durată se bazează pe o relație de încredere, seriozitate, integritate. Am învățat că lucrurile făcute cu pași mici sunt cele mai sigure și sunt cele care aduc cele mai bune roade în viitor. Împreună sunt sigură că vom reuși să schimbăm percepția oamenilor despre imobiliare. Împreună vom reuși să transmitem că suntem dedicați clienților, partenerilor, colaboratorilor.” a relatat Daiana Săuca, coordonatoarea proiectului Blitz VIP și Marketing Adviser.

Departamentul Human Resources

Ana-MariaOchii managementului în identificarea persoanelor pe care dorim să le angajăm sunt colegele din departamentul de Resurse Umane. Acestea sunt personal implicate în creșterea companiei.

Pentru Ana-Maria Dunăraș, HR Blitz “Contextul este totul! Departamentul HR redă o primă impresie potențialilor candidați: setează așteptări, trece în revistă cultura organizației, înțelege motivația candidaților, oferă transparență sistemului și creează o comunitate/echipă talentată.” Totodată, aceasta consideră că “HR-ul trebuie să își aleagă bătăliile cu înțelepciune, fiindcă recrutarea este una dintre cele mai importante, fiind sângele care pompează organizația.”

NadiaNadia Sălătioan, responsabilă HR, consideră că “succesul este o reprezentare diferită pentru fiecare dintre noi, în funcție de valorile la care ne raportăm, de experiența noastră socială, de realizările noastre, de propriile percepții, și de ce nu, de preconcepții… Un lucru este însă cert: succesul este despre oameni ambițioși, despre multe ore de muncă, despre pasiune și mai ales despre viziune.

Îmi vine în minte un citat celebru al lui Charles F Kettering care spunea: “Este uimitor ce pot face oamenii obișnuiți dacă se apucă de treabă fără idei preconcepute.”

Prin relatarea ei despre succes, Nadia a reușit să redea și o concluzie a acestui articol, sublinind faptul că “succesul este despre oameni ambițioși… despre viziune”.

 

 

Comentarii
Top Top

Ai o opinie legata de subiectul articolului? Fa-o publica, iar noi iti vom raspunde cu placere. Iti multumim!